Sterilisa Garantisi: Şart ve koşullar.

  • Sterilisa garantisinin kapsamı nedir?
  • Hangi hususlar Sterilisa garantisi kapsamı dışındadır?
  • Garantinin şart ve koşulları nelerdir?
  • Garanti ne zaman başlar?
  • Sterilisa garantisi nerelerde geçerlidir?
  • Sterilisa garantileri devredilebilir mi?

Sterilisa garantisi kapsamı nedir?

Sterilisa garantisi, garanti dönemi içerisinde hatalı malzeme veya işçilikten dolayı Sterilisa cihazınızın arızalanması durumunda ürünün tamir veya değişimini (Sterilisa’nın kararına göre) kapsamaktadır.

Parçalardan herhangi birinin stoklarda mevcut bulunmaması (örn.; belirli renk seçenekleri) durumunda; Sterilisa, söz konusu parçayı çalışır durumunda bir yenisi ile değiştirecektir.

Yasal haklarınız, bu garanti kapsamından etkilenmemektedir.

Hangi hususlar Sterilisa garantisi kapsamı dışındadır?

Sterilisa cihazları, iç ve dış mekan kullanımlarında sürekli yüksek performans sağlamak çin tasarlanmış ve üretilmiştir. Bir Sterilisa cihazı, tasarlanma amacı doğrultusunda kullanılır ve garanti süresinde arızalanırsa, söz konusu cihazın tamir veya değişimini yapmak bizim sorumluluğumuzdadır.

Ancak; Sterilisa garantisinin cihaz onarım veya değişimini kapsamadığı durumlar da söz konusu olabilir. Bu hususlar, aşağıda listelenerek dikkatinize sunulmuştur:

  • Zaman içerisinde kullanımla aşınabilir parçalar (örneğin; sigorta, kayış, fırça çubuğu, bataryalar, filtreler, vs.) dahil olmak üzere normal aşınma ve yıpranma.
  • Kazaen oluşan hasar.
  • Ürün etiketinde belirtilen değerlere uygun olmayan voltaj kaynakları nedeniyle oluşan arızalar
  • Önerilen cihaz bakımının yapılmamasından kaynaklanan hasar.
  • Tıkanıklıkların giderilmesi. Sterilisa cihazınızın tıkanması durumunda lütfen bunu gidermeye ilişkin detaylar için Sterilisa Kullanım Kılavuzuna bakınız. Eğer emin değilseniz, 0212 690 84 13 numaralı ücretsiz telefondan arayarak müşteri destek hattı ile görüşebilirsiniz. Ne yapmanız gerektiği konusunda bir Sterilisa uzmanı size yardımcı olacaktır.
  • Taşıma, hava, elektrik kesintisi veya ani voltaj yükselmesi gibi harici kaynaklardan oluşan hasar.
  • Sterilisa’nın kontrolü dışında meydana gelen arızalar.
  • Şunlardan kaynaklanan arızalar:
    • Cihazın amacı dışında, bakımsız veya dikkatsiz kullanımı;
    • Elektrikli süpürgenin, Sterilisa Kullanım Kılavuzu doğrultusunda kullanılmaması;
    • Sterilisa cihazının, satın alındığı ülkede normal ev tipi ürün kullanımının haricinde kullanılması.
    • Sterilisa talimatları doğrultusunda monte edilmemiş veya kurulmamış parçaların kullanılması.
    • Orijinal Sterilisa Parçaları olmayan parça ve aksesuarların kullanılması.
    • Hatalı montaj veya kurulum (Sterilisa tarafından yürütülenler hariç).
    • Sterilisa veya yetkili temsilcileri haricindeki kişiler tarafından yapılan onarım veya modifikasyonlar.

Sterilisa garantisinin kapsamı hakkında herhangi bir sorunuz olması durumunda sizlere yardımcı olmaktan memnuniyet duyacağız. Bizlere ücretsiz olarak 0850 690 84 13 numaralı telefondan ulaşabilirsiniz.

Garantinin şart ve koşulları nelerdir?

Sterilisa garantisinin şart ve koşulları aşağıdaki şekildedir:

  • Garanti, satın alma tarihinde (veya daha geç olması durumunda teslimat tarihinde) yürürlüğe girer.
  • Garanti kapsamında cihazınızda yapılacak işlemler öncesinde teslimat / satın alma belgeleriniz hazır olmalıdır. Bu belgeler olmadan yapılacak işlemlerden ücret alınacağını unutmayınız. Lütfen, her daim satın alma faturanızı veya teslimat formunuzu saklayınız.
  • İşlemlerin tamamı, Sterilisa veya yetkili temsilcileri tarafından gerçekleştirilecektir.
  • Değiştirilen parçalar, Sterilisa’nın mülkiyetine geçecektir.
  • Cihazınızın garanti kapsamında tamirde geçen süre garanti süresine eklenecektir. Azami tamir süresi 20 iş günüdür. Arızanın 10 iş günü içinde giderilememesi durumunda, Sterilisa benzer özelliklere sahip başka bir ürünü, tüketicinin kullanıma sunmakla yükümlüdür.
  • Garanti, tüketici olarak yasal haklarınıza ilave olan ve bu haklarınızı etkilemeyen yan haklar sağlamaktadır.

Herhangi bir sorunuz olması halinde bizleri ücretsiz olarak 0212 690 84 13 numaralı telefondan ulaşabilirsiniz.

Garanti ne zaman başlar?

Garanti, Sterilisa cihazınızı satın aldığınız tarihte veya daha geç olması durumunda teslimat tarihinde yürürlüğe girmektedir.

Sterilisa garantisi nerelerde geçerlidir?

  • Sterilisa markalı cihazın AB dışına satılması durumunda bu garanti, sadece cihazın satıldığı ülkede kullanılması şartı ile geçerli olacaktır.
  • Sterilisa markalı cihazın AB içinde satılması durumunda bu garanti sadece (i) cihazın satıldığı ülkede kullanılması veya (ii) cihazın Avusturya, Belçika, Fransa, Almanya, İrlanda, İtalya, Hollanda, İspanya veya Birleşik Krallık’ta kullanılması ve bu cihazla aynı modelin ilgili ülkede aynı voltaj değerinde satılması durumunda geçerli olacaktır.

Sterilisa markalı cihazınızı yurt dışına çıkarırsanız garanti geçersiz olabilir. Ancak, yeni ikamet ettiğiniz ülkede size yardımcı olmak için elimizden geleni yapacağız.

Herhangi bir sorunuz olması halinde bizleri ücretsiz olarak 0212 690 84 13 numaralı telefondan ulaşabilirsiniz.

Sterilisa garantileri devredilebilir mi?

Sterilisa garantileri, cihaz ile birlikte devredilebilir. Ancak bunun için yetkili satıcıdan temin edilen satın alma belgesinin orijinalinin, cihaza ilişkin tüm mülkiyet değişikliklerinde cihazın iyi ve çalışır durumda olduğunu kanıtlayan belgelerle ile birlikte sunulması gerekmektedir.

Alışverişlerinizde siparişiniz firmamız tarafından ücretsiz olarak teslim edilir

Elektronik Dezenfektanlar kategorisinde garanti süresi
2 yıldır

Alman akredite kurumları tarafından dezenfeksiyon gücü test edilmiş bir teknolojidir.

Saniyenin milyonda birinde dezenfeksiyon eden patentli tek dezenfektandır.

En yakın rakibine kıyasla 300 kat hızlıdır. Microsaniyer içinde tüm mikrop ve virüsleri öldürür

Güçlü ışınlarıyla yüzeyle temasa gerek kalmadan mikrop ve virüsleri anında yok eder.